تفاوت بوتاکس با ژل فیلر چیست؟

فرق بوتاکس با ژل هیالورونیک اسید موضوع این مطلب آموزشی است. انواع پرکننده های پوستی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ، آنهایی […]

The post تفاوت بوتاکس با ژل فیلر چیست؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

فرق بوتاکس با ژل هیالورونیک اسید موضوع این مطلب آموزشی است.

انواع پرکننده های پوستی که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند ، آنهایی هستند که از اسید هیالورونیک ساخته شده اند ، که یک واحد گلیکوزآمینو گلیکان است که از واحدهای گلوکورونیک اسید و N-استیل-گلوکوزامین تکثیر شده تشکیل شده است. پوست و غضروف این بسیار آب دوست است (آب را به خود جلب می کند) ، که باعث تورم فشار می شود و می تواند نیروهای فشاری را تحمل کند که هیالورونیک اسید را به عنوان مواد ایده آل به عنوان پرکننده های پوستی تبدیل می کند.

موارد منع مصرف کاملاً مشابه بوتاکس است مانند حساسیت بیش از حد به اجزای ماده پر کننده ، اختلالات خونریزی ، سابقه آنافیلاکسی زیرا محصولات اسید هیالورونیک از تخمیر باکتریایی ساخته می شوند ، سابقه آلرژی در باکتری های گرم مثبت منع شده است.

عوارضی که به احتمال زیاد در استفاده از مواد پرکننده ایجاد می شوند زیرا با تزریق انجام می شوند کبودی و هماتوم است. استفاده از ماده پرکننده بسیار به تخصص اپراتور بستگی دارد به طوری که چندین عارضه جانبی در ارتباط با تکنیک های تزریق مانند انتظار غیر واقعی بیمار ، اصلاح کم ، اصلاح بیش از حد و برآمدگی وجود دارد.

برآمدگی چیزی است که اغلب به دلیل قرار دادن مواد پرکننده غیر همگن و عدم ماساژ در ناحیه تزریق ایجاد می شود. پرکننده هنگام تزریق با انجام ماساژ در ناحیه تزریق فضای باریکی از پوست را پر می کند ، پرکننده متراکم شده و سپس مخلوط می شود تا بافت نزدیکتر و نرم تری ایجاد شود. عدم موفقیت در این روند می تواند باعث بی نظمی پوست شود که قابل مشاهده و لمس است (برآمدگی) .

یک عارضه جدی که می تواند در استفاده از مواد پرکننده رخ دهد نکروز کانونی است ، اگرچه در 0.001٪ موارد بسیار نادر است. ناحیه گلابلا شایعترین مکان برای نکروز کانونی در استفاده از پرکننده است. علائم اولیه نکروز بافت کانونی معمولاً طی 24 تا 48 ساعت خیلی سریع ظاهر می شوند. این امر به دلیل انسداد ناشی از اثر مستقیم تزریق داخل عروقی ایجاد می شود. در صورتی که پزشک معالج از علامت قریب الوقوع نکروز آگاه باشد ، می توان این مشکل را مرتفع کرد و اولین درمان با پادزهر تزریق هیالورونیداز 10-30 U در هر سطح 2 سانتی متر مربع از پوست است.

درمان ، بوتاکس و مواد پرکننده بسیار وابسته به عملگر هستند و عوارض جانبی بسیار مشابهی دارند. هر دوی این روش های درمانی پادزهرهایی برای مقابله با شرایط عوارض جانبی ایجاد شده دارند.

تفاوت بوتاکس با ورزش عضلات صورت برای جوان سازی صورت

بوتاکس از طریق مکانیسم عملکرد خود بر روی اتصال عصبی-عضلانی اثر ضد چروک دارد که باعث شل شدن عضلات صورت و در نتیجه کاهش چین و چروک صورت می شود. اما ورزش درمانی صورت با ورزش ، تقویت ، حرکت دادن یا دستکاری عضلات صورت ، دیدگاه متفاوتی را ایجاد می کند. این روش روندی است زیرا تهاجمی ، ارزان نیست و خدمات بیشتر توسط مشاغل غیر پزشکی انجام می شود.

اثرات ضد چروک حاصل از روش ورزش صورت هنوز بحث برانگیز است ، اما اعتقاد بر این است که اثرات بدست آمده در نتیجه افزایش تون عضلانی است ، افزایش حجم عضلانی حاصل از تمرینات صورت باعث سفت شدن پوست می شود که باعث کاهش می شود چین و چروک صورت علاوه بر این ، پوست مزایای ورزش صورت را به دلیل بهبود تخلیه مواد زائد و بهبود بازسازی بافت در نتیجه بهبود جریان خون و گردش خون لنفاوی صورت تجربه خواهد کرد.

ورزش صورت ممکن است جایگزین جدیدی در کاهش چین و چروک صورت ایجاد کند ، نیازی به اقدامات تهاجمی ندارد و می تواند بدون تخصص حرفه پزشکی انجام شود. با این حال ، از آنجا که هنوز آزمایش های بالینی بسیار محدودی وجود دارد که تأثیرات ورزش صورت و مکانیسم عمل در کاهش چین و چروک ها را که هنوز مبهم هستند تفاوت می کند ، این روش درمانی در مقایسه با بوتاکس و پرکننده های پوستی کاربرد چندانی نداشته است.

The post تفاوت بوتاکس با ژل فیلر چیست؟ appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.