تزریق بوتاکس برای درمان افسردگی

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تزریق بوتاکس نه تنها چین و چروک را از بین نمی برد. همچنین می تواند به درمان افسردگی […]

The post تزریق بوتاکس برای درمان افسردگی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تزریق بوتاکس نه تنها چین و چروک را از بین نمی برد. همچنین می تواند به درمان افسردگی کمک کند.

متخصصان آمریکایی و آلمانی پایگاه داده ای ایجاد کرده اند که عوارض جانبی داروها را بررسی می کند. تمرکز این اطلاعات بر روی بیمارانی است که تزریق بوتاکس انجام داده اند.

محققان دریافتند بیمارانی که آمپول بوتاکس تزریق کرده اند در مقایسه با سایر بیمارانی که به همین دلیل درمان های دیگری دریافت کرده اند ، 88-40٪ کمتر دچار افسردگی می شوند.

تزریق بوتاکس اغلب یک عمل زیبایی است اما فواید درمانی دیگری نیز دارد. موارد دیگر شامل تسکین تعریق زیاد ، میگرن ، اسپاسم و مثانه های بیش از حد فعال است.

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، بیش از 264 میلیون نفر در سراسر جهان افسردگی را تجربه می کنند.

در حالی که این بیماری معمولاً با ترکیبی از روان درمانی و ضد افسردگی درمان می شود. اما این راهکارها برای یک سوم این بیماران بی اثر است.

بر این اساس ، درمان های جدیدی برای افسردگی در نظر گرفته شده است. با این حال ، نحوه کار بوتاکس برای مقابله با افسردگی هنوز ثابت نشده است.

روبن آباگیان از دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو و محقق ارشد این پروژه گفت: “پزشکان سالها به دلایل زیبایی بوتاکس تزریق کرده اند.” اما به نظر می رسد این روش باعث کاهش افسردگی در بیماران نیز می شود.

تصور می شود که کاهش خطوط و خطوط اخم در ناحیه پیشانی حلقه انعکاسی را که احساسات منفی را تقویت می کند مختل می کند.

آباگیان ادامه داد ، اما ما دریافتیم که روند کار احتمالاً پیچیده تر است. زیرا در واقع محل تزریق بوتاکس چندان مهم نیست.

محققان معتقدند که این یافته ها می تواند منجر به درمان جدیدی برای افسردگی ، یکی از شایع ترین و خطرناک ترین بیماری های روانی شود.

بعد از تزریق ، بوتاکس توسط عضله جذب می شود و در انتهای اعصاب قرار دارد که به انقباض عضلات فرمان می دهند. در این مرحله ، بوتاکس از آزاد شدن یک واسطه شیمیایی به نام استیل کولین جلوگیری می کند که مسئول انقباض عضله است ، بنابراین دستور انقباض به عضله نمی رسد و یک فلج عضلانی موقتی ایجاد می کند که 3 تا 6 ماه طول می کشد. چشم ها را از چین و چروک پاک می کند.

بوتاکس مصپورت           دیسپورت              کینتوکس کانادا


موضوع مرتبط :

تزریق بوتاکس برای درمان میگرن

تزریق بوتاکس برای جلوگیری از تعریق شدید

The post تزریق بوتاکس برای درمان افسردگی appeared first on انواع بوتاکس | نمایندگی اصلی فروش.