ژل رستیلن Restylane

ژل رستیلن چه کیفیتی دارد؟ آیا ژل رستیلن قابل اعتماد است؟ ژل رستیلن ساخت کدام کشور است؟ ژل هیالورونیک اسید رستیلن را معرفی میکنیم. رستیلن سیلک […]

The post ژل رستیلن Restylane appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

ژل رستیلن چه کیفیتی دارد؟ آیا ژل رستیلن قابل اعتماد است؟ ژل رستیلن ساخت کدام کشور است؟ ژل هیالورونیک اسید رستیلن را معرفی میکنیم.

رستیلن سیلک Restylane Silk

لب ها و خطوط اطراف دهان ، مانند سایر مناطق صورت ، با افزایش سن علائم پیری را نشان می دهند. این اغلب منجر به نازک شدن لب ، از دست رفتن شکل و افزایش خطوط عمودی بالای لب می شود. Restylane Silk به طور خاص برای ارائه نتایج طبیعی در این مناطق خاص با استفاده از ذرات اسید هیالورونیک نرم تر از آنچه در سایر محصولات Restylane استفاده می شود ، طراحی شده است.

رستیلن کیس Restylane Kysse

Restylane Kysse اولین ژل لب است که با استفاده از XpresHAn Technology برای حرکت انعطاف پذیر و حجم طبیعی به نظر می رسد حداکثر برای یک سال 1-3 دوام دارد. با حفظ طیف کاملی از عبارات ، بافت و رنگ لب را تقویت کنید.

رستیلن لایفت Restylane Lyft

با گذشت زمان ، چربی طبیعی شروع به زوال می کند ، در نتیجه افتادگی پوست ، چین و چروک های برجسته و کاهش حجم ایجاد می شود. Restylane Lyft با نام قبلی Perlane-L یک ژل اسید هیالورونیک تزریقی است که برای اصلاح کاهش حجم و درمان چین و چروک صورت و دست استفاده می شود. از طریق آمپول های غیر جراحی ، Restylane Lyft به طور خاص برای افزودن پری به گونه ها ، ناحیه میانی سطح و پشت دست طراحی شده است تا به شما کمک کند تا زیبایی ظاهری شما – برای صورت و دستها را کامل کند.

رستیلین Restylane 

Restylane یک فرمول ژل واضح از اسید هیالورونیک است که به طور خاص فرموله شده است تا مانند اسید هیالورونیک طبیعی تولید شده در بدن شما عمل کند ، به اصلاح چین و چروک صورت تا متوسط و شدید صورت ، از جمله خطوطی که از بینی شما به گوشه های دهان شما می رسد ، کمک می کند. (چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه کشیده می شوند (خطوط ماریون).

علاوه بر این ، Restylane و Restylane Silk برای تقویت لب در بیماران بالای 21 سال مورد تأیید FDA هستند و به صورت منحصر به فرد فرم کامل و مشخصی برای لب های شما دارند.

رستیلین ریفاین Restylane Refyne

با افزایش کشش پوست ، خطوطی که از کناره های بینی به سمت گوشه های دهان می روند (چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان به سمت چانه می روند (خطوط ماریون) بیشتر به چشم می آیند. Restylane Refyne یک پرکننده پوستی اسید هیالورونیک است که به طور خاص با XpresHAn Technology M ساخته شده و به اصلاح این خطوط برای نمای طبیعی تر صورت کمک می کند. 3،4 اتصال متقابل منحصر به فرد ژل در Restylane Refyne همچنین برای کمک به حمایت از طبیعی شما طراحی شده است. بیان – برای نتایج واقعی که در هنگام لبخند زدن ، اخم و حتی خوک زدن به حفظ حرکت طبیعی کمک می کنند.

رستیلن دیفاین Restylane Defyne

با افزایش سن ، پوست ما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خطوطی که از کناره های بینی به سمت گوشه های دهان می روند (چین های بینی) و خطوطی که از گوشه های دهان شما به سمت چانه می روند (خطوط ماریون) بارزتر می شوند . Restylane Defyne با XpresHAn Technology to ساخته شده است تا این خطوط عمیق را اصلاح کند. 3 اتصال متقاطع منحصر به فرد ژل در Restylane Defyne همچنین برای کمک به پشتیبانی از حالت های صورت شما طراحی شده است – برای نتایج طبیعی که به حفظ حرکت طبیعی شما کمک می کند.

 


سایر ژل های هیالورونیک اسید

ژل ژوویدرم        ژل پرفکتا             ژل آیدیا              ژل رووفیل              ژل سیتوسیال

The post ژل رستیلن Restylane appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.