مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف)

زمانی که صحبت از کاهش چین و چروک و ایجاد پوستی صاف تر و جوان تر می رسد ، تنها محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه […]

The post مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف) appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

زمانی که صحبت از کاهش چین و چروک و ایجاد پوستی صاف تر و جوان تر می رسد ، تنها محصولات مراقبت از پوست بدون نسخه می توانند مفید واقع شوند. به همین دلیل برخی از افراد به ژل های هیالورونیک اسید تزریقی روی می آورند.

اگر به فکر فیلر هیالورونیک اسید هستید ، اما می خواهید در مورد مدت دوام ، کدام یک را انتخاب کنید و خطرات احتمالی بیشتر بدانید ، این مقاله می تواند به پاسخ دادن به این سوالات کمک کند.

فیلرهای پوستی صورت چه کاری انجام می دهند؟

هر چه پیرتر می شوید ، پوست شما خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عضلات و چربی های صورت نیز شروع به نازک شدن می کنند. این تغییرات می تواند منجر به ایجاد چین و چروک و پوستی شود که مانند گذشته صاف و پر نیست.

پرکننده های پوستی یا به اصطلاح “پرکننده های چین و چروک” می توانند به رفع این مسائل مربوط به سن کمک کنند:

صاف کردن خطوط

بازیابی حجم از دست رفته

جمع شدن پوست

طبق گفته انجمن جراحی زیبایی آمریکا ، پرکننده های پوستی از مواد ژل مانند ، مانند اسید هیالورونیک ، هیدروکسیلاپاتیت کلسیم و اسید پلی-ال- لاکتیک تشکیل شده است که پزشک در زیر پوست تزریق می کند.

تزریق پرکننده پوستی یک روش کم تهاجمی در نظر گرفته می شود که به حداقل زمان خرابی نیاز دارد.

نتایج به طور معمول چه مدت طول می کشد؟

درست مانند هر روش دیگر برای مراقبت از پوست ، نتایج فردی متفاوت خواهد بود.

دکتر ساپنا پالپ عضو انجمن پوست امریکا می گوید: “برخی از پرکننده های پوستی می توانند 6 تا 12 ماه دوام بیاورند ، در حالی که سایر ژل های هیالورونیک اسید پوستی می توانند 2 تا 5 سال دوام بیاورند.”

فیلرهای پوستی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند حاوی اسید هیالورونیک هستند ، یک ترکیب طبیعی که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. در نتیجه ، همچنین به پوست شما ساختاری می بخشد و همچنین ظاهری مرطوبتر می دهد.

 برای اینکه آشنایی بهتری از مدت زمان ماندگاری ژل صورت به دست آورید ، این جدول زمانی طولانی را برای برخی از معروف ترین مارک های پرکننده پوست ، از جمله Juvaderm ، Restylane ، Radiesse و Sculptra به اشتراک می گذارد.

 

فیلر هیالورونیک اسید مدت زمان ماندگاری
Juvederm Voluma  حدود 12 تا 24 ماه
Juvederm Ultra and Ultra Plus از 6 تا 12 ماه
Juvederm Vollure  حدود 12 تا 18 ماه
Juvederm Volbella در حدود 12 ماه
Restylane Defyne, Refyne, and Lyft از 6 تا 12 ماه
Restylane Silk از 6 تا 10 ماه
Restylane-L از5  تا 7 ماه
Radiesse در حدود 12 ماه
Sculptra در حدود 24 ماه
Bellafill تا 5 سال

 

 

The post مدت زمان ماندگاری ژل صورت (مارکهای مختلف) appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.