بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب

بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب موضوع این مطلب برای افرادی است که علاقه دارند بهترین ژل لب را انتخاب کنند. پرکننده […]

The post بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب موضوع این مطلب برای افرادی است که علاقه دارند بهترین ژل لب را انتخاب کنند.

پرکننده های لب راه حل و متد درمانی زیبایی ایده آل ، محبوب و بدون عارضه ی جانبی خطرناک و نگران کننده بوده که به منظور برجسته کردن ، حجم دادن به لب ها و رفع عیوب و ترمیم لب ها کاربرد و کارایی دارند. افرادی که لب های آن ها مدل و فرم خاصی ندارد ، کسانی که لب هایشان سایز کوچک و ظریفی دارد ، اشخاصی که لب هایشان نرمی و رطوبت خود را از دست داده و عیوب ظاهری خاصی دارند گزینه های بسیار خوبی برای استفاده از فیلرهای لب هستند.

مدل و شکل چهره ، میزان دوز تزریقی موردنیاز ، کارکرد کلینیکی و راضی بودن بیمار از موارد بااهمیتی هستند که لازم است در حین خرید و تهیه پرکننده های لب آن ها را لحاظ و بررسی نمود. مدل ها و برندهای متنوعی از پرکننده های لب در بازار عرضه شده اند که هر یک از برتری ها ، خاصیت ، طول عمر متفاوتی بهره مند هستند.

فیلر لب چیست؟

جهت آگاهی از مناسب ترین ، عالی ترین و معتبرترین پرکننده های لب نخست ضروری است که درباره ی پرکننده های لب مطالبی را بدانید. افراد بی شماری هستند که به سبب عوامل متعدد مدل ، شکل و سایز لب های خود را دوست نداشته و از آن گلایه دارند. در برخی دیگر نیز با شروع روند پیری و بیشتر شدن سن ، لب ها کم قطر و ظریف و از میزان حجم بافت آن کاسته می شود. در بعضی هم به دلایل ژنتیکی لب ها کم حجم و کم قطر بوده و مدل و شکل زیبایی ندارد. از این رو از پر کننده های لب به شکل تخصصی به منظور ترمیم و بازسازی مدل طبیعی لب ها و همچنین حجم دادن ، بزرگ کردن و برجسته نمودن لب ها و زیباسازی آن ها استفاده می شود.

پرکننده های لب ، ژل هایی با ماندگاری محدود ، غیرحیوانی و طبیعی با خاصیت جذب می باشند که عملکردی همسان با ماده ی هیالورونیک اسید تولید شده در بدن دارند و اثربخشی مطمئن ، بلند مدت و طبیعی را در پی دارند.

پرا بهترین فیلرها ، پرکننده های هیالورونیک اسیدی هستند؟

*اثرات درمانی زیبایی نچرال و نرمال  با دوام و پایداری مناسب: تاثیربخشی عادی و بکر پر کننده های هیالورونیک اسیدی معمولاً 3 الی 9 ماه طول عمر و دوام را تضمین می کنند و بعد از سپری شدن این مدت ، به شکل عادی خودبخود در ناحیه تزریق شده جذب بدن می شود.

*دارای ناچیزترین میزان عارضه های جانبی آلرژی زا: با در نظر گرفتن این که هیالورونیک اسید به شکل معمول در بدن ساخته می شود ، از این رو انتظار ایجاد واکنش های پوستی تحریک آمیز به کمترین میزان حد خود خواهد رسید.

* امکان تنظیم و تغییر میزان و مقدار فیلر تزریقی: متخصص با تنظیم مقدار دوز تزریقی به ناحیه تحت درمان ، برای مراجعین این امتیاز را فراهم می کند که به راحتی به نتایج درمانی مورنظر و ایده آل خود برسند. گذشته از این ، به منظور به دست آوردن دست اورد مطلوب می توان فیلر و ژل را در چند نوبت تزریق کرد.

*کبودی و تورم ناچیز و موقتی: ژل های هیالورونیک اسید پس از تزریق ، ورم و کبودی اندکی را در پی خواهند داشت که اغلب ظرف چند روز به سرعت بهبودی می یابد.

*قابلیت برگشت به وضعیت اولیه: اگر فرد بنا به دلایلی از تزریق فیلر ناخرسند و ناراحت باشد و یا عارضه و ضایعاتی در اثر تزریق پرکننده به وجود آید ، به سادگی با به کارگیری ماده هیالورونیداز (آنزیم خنثی کننده اثر و خاصیت هیالورونیک اسید) می توان نشانه های نامقبول و ناخواسته را از بین برد.

بهترین مارک های فیلر لب

  • ژوویدرم لیپس اولترا LIPS ULTRA

فیلر لب ژوویدرم به بهره مندی از ساختار هیالورونیک اسیدی خالص ، بی نظیر و مطمئن یکی از پرکننده های غیرحیوانی ، مرغوب و خوش نام به منظور حجم دادن ، برجسته کردن لب هاست و به گونه ی تخصصی به منظور تصحیح و بازسازی حجم بافت لب ها طراحی و ارائه گردیده است. این پرکننده لطیف اثربخشی و طول عمر رضایت بخشی را برای استفاده کنندگان فراهم کرده است.

ژل ژوویدرم - فروش ژوویدرم - نمایندگی ژوویدرم - اولترا4

ژل ژوویدرم – فروش ژوویدرم – نمایندگی ژوویدرم – اولترا4

  • رستیلن LIPS

این نوع ژل لب یک فرآورده روشن ، یکدست و طبیعی بوده که از هیالورونیک اسید استخراج گردیده و به منظور حجم دادن به بافت لب و برجسته کردن فرم لب ها با اثربخشی آنی و دوام درازمدت کارایی و کاربرد منحصربفردی دارد.

  • استایلج LIPS

این فیلر فرانسوی یک پرکننده ی باسابقه و پیشرفته می باشد که به منظور استفاده در نواحی گوناگون صورت و بدن ، ژل های اختصاصی و حرفه ای زیادی عرضه کرده است. پرکننده استایلج جزو یکی از برترین و محبوب ترین پرکننده های لب بوده که از هیالورونیک اسید مشتق شده است.

ژل استایلج m

ژل استایلج m

  • پرفکتا DEEP

یکی از بهترین ژل لب با حجم بالا ، پرفکتا فرانسه است. پرفکتا محصول کشور فرانسه بوده و از جمله فیلرهای قابل اعتماد و سرشناس در بین متخصصان زیبایی بوده است. ژل لب پرفکتا با اسم دیپ از هیالورونیک اسید با وزن مولکولی حجیم تهیه گردیده و حجم دهی رضایت بخشی را برای استفاده گنندگان به دنبال دارد.

ژل پرفکتا لب - پرفکتا دیپ - Perfecha deep

ژل پرفکتا لب – پرفکتا دیپ – Perfecha deep

  • آیدیا LIPS

یکی از برترین ژل لب در سطح جهانی پرکننده لب آیدیا محصول کشور ایتالیا می باشد. شرکت ژل آیدیا افزون بر فیلر رجینال که یکی از حرفه ای ترین پرکننده های زیر چشم محسوب می شود. پرکننده آیدیا لیپس را به منظور برجسته سازی و حجم دادن به بافت لب تهیه و روانه ی بازار کرده است.

ژل آیدیا - idea filler - آیدیا سوپر

ژل آیدیا – idea filler – آیدیا سوپر

  • هیلافورم

این پرکننده با منشا هیالورونیک اسیدی خود با اثربخشی زودگذر و آنی یکی از پرکننده های ایده آل به منظور حجم دادن و برجسته کردن نرمال و مختصر لب هاست.

  • بلوترو Belotero

 پرکننده یا ژل بلوترو یکی از فرآورده های نوین پرکننده تزریقی بوده که ژلی هیالورونیک اسیدی در مدل های گوناگون بوده که به شکل همسان و سریع با بافت لب سازگار می شود.

  • نورامیس DEEP

نورامیس محصول یک کمپانی معتبر کره ای است. فیلر نورامیس به منظور استفاده در نقاط گوناگون مثل صورت ، زیر چشم و لب ها فرآورده های مخصوص به خود را دارد. نورامیس دیپ یکی از محبوب ترین پرکننده های لب با هزینه مطلوب قلمداد می شود.

  • رووفیل PLUS

یکی از بهترین ژل لب کره جنوبی ، رووفیل است. این فیلر نیز توسط یک کمپانی کره ای طراحی و روانه ی بازار شده است. ژل لب رووفیل جهت استفاده کسانی که در پی یافتن یک پرکننده لب قابل اعتماد اما با قیمت پایین می باشد یک انتخاب رضایت بخش و استثنایی به حساب می آید.

رووفیل پلاس - رووفیل لب - plus revofil

رووفیل پلاس – رووفیل لب – plus revofil

  • سیتوسیال DEEP

یکی از بهترین ژل لب ؛ این ژل هیالورونیک اسید توسط یک کمپانی فرانسوی تولید و وارد بازار شده است. ژل سیتوسیال جزو ژل های دارای لیبل وزارت بهداشت و وزارت سمت می باشد.

سیتوسیال دیپ - سیتوسیال لب - Cytosial

سیتوسیال دیپ – سیتوسیال لب – Cytosial

The post بهترین فیلر لب کدام است؟ انتخاب بهترین ژل لب مناسب appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.