ژل بلوترو BELOTERO

در این مطلب آموزشی همه محصولات ژل بلوترو BELOTERO را معرفی نموده و ویژگی های تک تک ژل بلوترو BELOTERO را آموزش می دهیم. ژل بلوترو […]

The post ژل بلوترو BELOTERO appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.

در این مطلب آموزشی همه محصولات ژل بلوترو BELOTERO را معرفی نموده و ویژگی های تک تک ژل بلوترو BELOTERO را آموزش می دهیم.

ژل بلوترو

با سپری شدن زمان و شروع روند پیری ، اندازه و حجم ماده ی تنظیم کننده ی رطوبت و آبرسان پوست یعنی هیالورونیک اسید افت پیدا می کند و این قضیه به آشکار شدن شیارها و گودی های کوچک و جزئی روی پوست و عاقبت به چین و چروک های خشن ، عمقی و سرسخت تغییر می یابد. هیالورونیک اسید یک ماده ی شفاف و چسبنده می باشد که به طور طبیعی در بدن تولید می شود. با پیر شدن ما ، پوست قوام ، حجم و درخشندگی خود را به سبب افت ماده مرطوب کننده و آبرسان پوست یعنی هیالورونیک اسید و تجزیه کلاژن و الاستین از دست می دهد و این مساله باعث ظهور چین و چروک های پوستی ، پژمردگی و زبری پوست و افتادگی و شلی پوست صورت می شود.

ژل بلوترو اقسام فیلرهای پوستی را برای علاقمندانی که به دنبال راه حل و تکنیک درمانی سریع و طبیعی جوان سازی و زیبایی می باشند را روانه ی بازار کرده است. کنسرسیوم مرز طراح و تهیه کننده ی ژل بلوترو ، اولین پدیدآورنده ی پرکننده های هیالورونیک اسیدی با تجهیزات و روش های علمی اختصاصی DCLT است که توانایی بالا بردن سه ویژگی خاصیت ارتجاعی ، کشسانی و همگنی و یکپارچه فیلرها ، اقسام گوناگونی از ژل های بلوترو را با عملکرد و کاربردهای مختلف آماده و منتشر کند و افزون بر این باعث بالا بردن میزان دوام و طول عمر آن ها گردد.

نمایندگی ژل های بلوترو با بهره مندی از تنوع زیاد کاربرد و کارایی شگفت انگیزی در برطرف کردن چین و چروک های پوستی ، تجدید بافت از دست رفته صورت ، حجیم سازی و برجسته کردن گونه ها و لب ها ، تنظیم رطوبت ، بازجوانی چهره و گردن و دست ها را ارائه کرده اند.

دوام و پایداری نتایج درمانی ژل بلوترو به طور معمول 6 الی 12 ماه ادامه خواهد داشت که این زمان با در نظر گرفتن سن فرد ، موضع درمان ، نوع پوست ، شرت مشکلات پوستی برای هر یک از بیماران متغیر خواهد بود.

تمام ژل های بلوترو از سلامت ، اطمینان و درجه مرغوبیت قابل قبولی بهره مند هستند که تا به امروز خظر عوارض جانبی حاد و غیرطبیعی بعد از تزریق آن ها رویت نشده است. با این حال ، بعضی از عارضه های خفیف پوستی مثل تورم ، قرمزی ، خارش ، درد ناچیز امکان پذیر است که به طور معمول بعد از چند روز به تدریج برطرف خواهند شد و احتیاجی به درمان بخصوصی ندارند.

ژل بلوترو belotero - فروش ژل belotero

ژل بلوترو belotero – فروش ژل belotero

انواع محصولات ژل بلوترو

بلوترو بالانس

بلوترو بالانس از گواهی نامه تایید ایمنی و کیفیت سازمان غذا و داروی آمریکا FDA بهره مند است. این پرکننده پوستی به منظور بازسازی و محو خطوط خنده ، خطوط اخم ، خطوط اطراف دهان  و به طور کلی چین و چروک های معمول تا شدید پوستی به کار گرفته می شود. این ژل به راحتی قادر است چین و چروک های سرسخت و گودی های شدید پوستی را ترمیم کند و جوانی و زیبایی پوست را بازگرداند.

تذکر: کسانی که به پروتئین باکتری گرم مثبت حساس و یا زمینه ی حساسیت مهلک پوستی دارند نبایست از بلوترو بالانس برای درمان زیبایی استفاده کنند.

بلوترو هیدرو

بلوترو هیدرو با ویژگی تنظیم رطوبت و آبرسانی فوق العاده شگفت انگیز خود اسرار پوست های جوان ، تروتازه و زیبا است. با تزریق این پرکننده پوست قابلیت الاستیسیته و انعطاف پذیری خود را دوباره به دست می آورد. این فیلر دربردارنده ی هیالورونیک اسید و گلیسرول خالص ، رقیق و پرقدرت به منظور جوان سازی پایدار و بادوام می باشد.

بلوترو سافت

بلوترو سافت محصولی عالی و ایمن به منظور بازسازی و رفع چین و چروک های ریز ، کوچک نقاط نازک و حساس پوست صورت است. بلوترو سافت اغلب به منظور رفع چین و چروک اطراف چشم به کار گرفته می شود.

بلوترو انتینس

این محصول پرکننده پوستی اختصاصی جهت اصلاح ، محو و درمان چین و چروک های خشن ، حاد و عمقی پوست موثر و مناسب است که ظاهری جوان ، زیبا و درخشان برای چهره حاصل می کند. عموماً می توان بلوترو انتینس به منظور برجسته سازی لب ها و پرسازی چین و چروک های سرسخت و عمقی پوست بهره گرفت.

بلوترو لیپس

بلوترو لیپس یک فیلر تزریقی اختصاصی مخصوص حجم دهی و برجسته سازی لب ها و خطوط عمودی دور لب است.


منبع :

https://www.belotero.com


سایر ژل ها

    ژل پرفکتا           ژل رووفیل        ژل ژوویدرم          ژل سیتوسیال       ژل آیدیا

The post ژل بلوترو BELOTERO appeared first on واردات و فروش ژل ۲۶۶۱۰۱۴۳ ، بوتاکس و مواد مزوتراپی.