استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار

به جرأت می توانیم بگوییم که لینکدین یکی از شبکه های مختص کسب و کار است و افرادی که در یک زمینه ای حرفه ای و مشغول به فعالیت هستند در این شبکه حضور دارند تا از امکانات آن برای معرفی خودشان و برندشان استفاده کنند. یکی از امکاناتی که جدیداً به این شبکه تخصصی […]

The post استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.

به جرأت می توانیم بگوییم که لینکدین یکی از شبکه های مختص کسب و کار است و افرادی که در یک زمینه ای حرفه ای و مشغول به فعالیت هستند در این شبکه حضور دارند تا از امکانات آن برای معرفی خودشان و برندشان استفاده کنند.

یکی از امکاناتی که جدیداً به این شبکه تخصصی اضافه شده است امکان پخش زنده فیلم است. تا قبل از این ، این امکان در سایر شبکه ها فراهم بود ولی در لینکدین این امکان وجود نداشت. با توجه به اضافه شدن این امکان به شبکه اجتماعی لینکدین و همچنین سایر ظرفیتهایی که این شبکه تخصصی نسبت به سایر شبکه ها دارد ، در این مقاله به شما روشهایی را پیشنهاد می دهیم که از امکانات این شبکه تخصصی به خوبی بتوانید استفاده کنید.

یک) حاشیه پردازی نکنید

سعی کنید در این شبکه تخصصی ، فقط راجع به مسائل مربوط به شغل و حرفه خود صحبت کنید. تخصصی بودن باید اولویت اول شما باشد. زیرا افرادی که از لینکدین استفاده می کنند به دنبال فضایی هستند که بتوانند اطلاعات تخصصی در زمینه موضوع مورد نظر خود به دست آورند. رفتن به حاشیه و پرداختن به مسائل حاشیه ای می تواند شما را از مخاطبان خود دور کرده و حرفه ای بودن شما را زیر سوال ببرد. هر چقدر مباحث و موضوعات شما تخصصی تر باشد و به مسائل حاشیه ای نپردازید به شما این امکان را می دهد که تعداد مخاطبان خود را افزایش دهید ؛ چرا که آنها به دنبال اطلاعات و محتواهای تخصصی هستند.

مشاوره بازاریابی اینترنتی

دو) محصولتان را معرفی کنید

یکی از کارهای مهمی که باید انجام دهید این است که محصول خودتان را معرفی کنید. حتماً از این فرصت و امکان به وجود آمده برای معرفی کامل محصول خود استفاده کنید. می توانید از امکان پخش زنده ، عکس ، فیلم استفاده کرده و اطلاعات کامل و دقیقی از محصول خود ارائه دهید. مخاطبانتان وقتی به صفحه شما سر می زنند باید بدانند که محصول مورد نظر شما چیست و چه خدمات یا محصولی را ارائه می دهید. در ارائه اطلاعات و محتواهای تبلیغاتی خود عادل باشید و چیزی به دور از واقعیت را بیان نکنید.

سه) معرفی کارکنان و تیم

یکی از مواردی که می تواند هویت شما را به دیگران نشان دهد و در عین حال آنها را قانع کند که شما تخصصی عمل می کنید تیمی است که برای شما کار می کنند. سعی کنید در لینکدین ، تیمی را که با شما همکاری می کنند را معرفی کنید. این معرفی نه تنها نشان می دهد که شما یک شرکت یا سازمان معتبر و قابل اعتماد دارید بلکه نشان  می دهد که چه تیمی در کنار شماست و می توانند به کار شما اعتماد کنند. یک متن و تصویر معرفی مناسب برای کارکنان و اعضای تیم خود انتخاب کنید تا بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید.

چهار) نشان دادن فرهنگ و قوانین

سعی کنید فرهنگ و قوانینی که بر محل کار و سازمان یا شرکت شما حاکم است را در این قسمت معرفی کنید تا مخاطبان شما به شما بیشتر اعتماد کنند. همچنین معرفی این فرهنگ و قوانین به شما کمک می کند بتوانید افرادی را که می توانند کارکنان خوبی برای شما باشند پیدا کنید ، چرا که آنها با آگاهی از شرایط و قوانین سازمان یا شرکتتان داوطلب همکاری با شما می شوند.

پنج) بخش آموزشی

در میان ویدئوها و عکسها و متنهایی که به معرفی و تبلیغ خود می پردازید متن ها و ویدئوهایی که آموزشی هستند نیز تهیه کنید. این گونه محتوا به آمار بازدید کننده ها و دنبال کننده های شما بسیار کمک می کند.


موضوع مرتبط :

راهکارهای استفاده صحیح از لینکدین برای معرفی کسب و کارتان

انواع تبلیغات اینستاگرام را به کار بگیرید

در بازاریابی رسانه ای با چه پستهایی می توانیم بیشترین جذابیت را برای مخاطبان ایجاد کنیم ؟

ایجاد مزیت رقابتی در دنیای آنلاین و بازاریابی اینترنتی

چرا تلگرام و اینستاگرام ، محیط مناسبی برای تولید محتوا نیستند ؟

استراتژیهای رونق بخشیدن به فروش در روشهای آنلاین

پرکاربرد ترین شبکه های اجتماعی برای کاربران ایرانی

نظر شما

The post استفاده مناسب از لینکدین به عنوان شبکه تخصصی در زمینه کسب و کار appeared first on بازاریابی , مشاور بازاریابی , آموزش بازاریابی | پارک بازاریابی ایران.