راهکارهایی برای راه اندازی سایتهای خرده فروشی

راه اندازی سایت برای هر کسب و کاری که شما دارید امروزه از ملزومات هر شغلی شده است. در عین حال که توجه به راه اندازی و طراحی سایت برای مشاغل مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است ، باید به چگونگی طراحی و راه اندازی آن نیز توجه شود. از جمله کیفیتهایی که امروزه باید […]

راه اندازی سایت برای هر کسب و کاری که شما دارید امروزه از ملزومات هر شغلی شده است. در عین حال که توجه به راه اندازی و طراحی سایت برای مشاغل مختلف از اهمیت زیادی برخوردار است ، باید به چگونگی طراحی و راه اندازی آن نیز توجه شود. از جمله کیفیتهایی که امروزه باید به آن توجه شود.

امروزه خرده فروشی های بسیار زیادی در دنیای کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است. میزان بازدید و توجه مشتریان و مخاطبان به این شبکه ها نیز به یک اندازه نیست. به همین دلیل اولین مسئله ای که در طراحی سایت برای خرده فروشی ها باید به آن توجه شود این است که به استانداردهایی که مشتریان شما دارند یا معیارهایی که بر اساس آنها مشتریان خود را انتخاب می کنید باید توجه داشته باشید. برای اینکه بتوانید سایت خرده فروشی خود را راه اندازی کنید نیاز به اقدامات زیر دارید.

یک) سرعت سایت

سرعت سایت شما یکی از عوامل اصلی در جذب مشتریان است. سعی کنید سرعت سایت خود را افزایش دهید. زیرا امروزه ، مشتریان دیگر منتظر نمی مانند که سایت شما بالا بیاید ؛ زیرا سریع به سایتهای مشابه دیگر سر می زنند. پس یکی از عوامل اصلی که می تواند مشتریان شما را در سایتتان نگه دارد این است که سرعت سایت خود را بالا ببرید تا مشتریان و مخاطبان شما بیش از اندازه در سایت شما وقتشان تلف نشود. امروزه می توانید از امکانات بسیار زیادی برای افزایش سرعت سایت خود استفاده کنید. بر اساس آنچه که گوگل گزارش کرده است سرعتی که می تواند سرعت مطلوب به حساب بیاید می توانیم حداکثر آن را ۳ ثانیه بدانیم. اگر فکر می کنید سایت شما سرعتش پائین تر از این حرفهاست باید سعی کنید سرعت آن را افزایش دهید. در ادامه به روشهایی که می توانید سایت خود را با سرعت بالایی راه اندازی کنید می پردازیم.

دو) همگام سازی تصاویر

همه فروشگاه ها چه خرده فروشی و چه فروشگاه های بزرگ امروزه از تصاویر متعددی از محصولشان در سایت خود استفاده می کنند. تجربه نشان داده است سایتها و فروشگاه هایی که از تصویر استفاده می کنند. می توانند توجه بیشتر مشتریان را جلب کنند. به همین دلیل باید از تصاویر برای جلب مشتریان و همچنین معرفی محصول خود استفاده کنید. اما مسئله این است که همیشه تصاویر می توانند سرعت سایت شما را به حد چشمگیری کاهش دهند. از طرفی ، آپلود کردن تصاویر با وضوح کمتر و کیفیت پائین تر هم بسیار بدتر از نداشتن تصویر است. زیرا برای مشتریان مهم است که عکسهای شما از محصولتان با کیفیت بالایی ثبت شود. زیرا آنها می توانند اطلاعات درستی از محصول و ویژگیهای ظاهری آن به دست آورند.

بر اساس تجربه مشاور بازاریابی ،  شما نمی توانید از کیفیت تصاویر برای بالا بردن سرعت سایت خود استفاده کنید. زیرا استفاده از این روش به ضرر خودتان تمام می شود و آن گونه که باید نمی توانید مشتریان را جذب کنید. پس بهترین روش این است که از همگام سازی تصاویر با مرورگر خود استفاده کنید. سعی کنید از هر مرورگری که استفاده می کنید تصاویر خود را متناسب با آن همگام سازی کنید. مرورگر شما می تواند بدون کاهش حجم عکسها آنها را در سایت بارگذاری کند.

سه) روشهای مختلف

قطعاً روشهای مختلفی برای افزایش سرعت سایت وجود دارد ، بهتر است از روشهای مختلفی استفاده کنید و به یک روش برای افزایش سرعت سایتتان اکتفا نکنید.

چهار) سازگاری با موتورهای جستجو

از آنجایی که برای افزایش بازدید از سایت خود باید مدیریت سئو داشته باشید و سعی کنید میزان بازدید از سایت خود را از این طریق افزایش دهید بهتر است سایت خود را متناسب با موتورهای جستجو طراحی کنید و به گونه ای دست به مدیریت سئو بزنید که بتوانید افرادی که به سایت شما سر می زنند  و از آن بازدید می کنند را افزایش دهید.

بر اساس آموزش بازاریابی ، اگر سعی کنید کلید واژه های مناسبی را انتخاب کنید می توانید میزان بازدید از سایت خود را افزایش دهید و هماهنگی با مورتورهای جستجو می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد.


موضوع مرتبط :

معایب فروش آنلاین از نگاه مشاور بازاریابی

بخشهای مختلف تجارت اینترنتی و مجازی

نقش تجارت الکترونیک در بازاریابی الکترونیکی

هر چند وقت یکبار نیاز است مطالب سایت خود را آپدیت کنیم؟