ژل آلیاکسین Aliaxin

فروش ژل آلیاکسین و مشاوره جهت خرید آلیاکسین را می توانید از مشاوران فروش آلیاکسین بخواهید. جهت مشاوره خرید ژل آلیاکسین می توانید متن زیر مطالعه […]

فروش ژل آلیاکسین و مشاوره جهت خرید آلیاکسین را می توانید از مشاوران فروش آلیاکسین بخواهید. جهت مشاوره خرید ژل آلیاکسین می توانید متن زیر مطالعه نمایید.

آلیاکسین با محوریت فناوری هیدرولیفت می باشد و با موفقیت کلاژن و کاهش اسید هیالورونیک را متوقف می کند تا ظاهر جوانی به نظر برسد. آلیاکسین از اسید هیالورونیک خالص برای ترمیم هیدراتاسیون و بهبود خاصیت ارتجاعی و تون ساخته شده است.

آلیاکسین فقط تولید کلاژن در پوست را تحریک نمی کند بلکه باعث انعطاف پذیری پوست و دیواره های کلاژن می شود. آلیاکسین خاصیت لیفت دارد که باعث جمع شدن پوست می شود. ماندگاری نتایج یک کیفیت قوی از آلیاکسین است که ۶ تا ۸ ماه به طول می انجامد.

مطالعات نشان می دهد که پوست بعد از تزریق آلیاکسین ۵۰٪ نرم تر و نرم تر باقی می ماند. آلیاکسین به منظور ایجاد جوانسازی طبیعی در زیر سطح پوست طراحی شده است.

آلیاکسین چگونه ساخته شده است؟

فرایند تولید آلیاکسین به نحوی است که ژلی آماده تزریق است و بدون نیاز به اضافه کردن ماده ای یا دستکاری با درصد اتصال متقاطع کم (<10٪) و کم BDDE (<0.1ppm) کم ساخته می شود. همه اینها به لطف بهینه سازی خصوصیات ویسکوالاستیک ، محصول نهایی را ایمن تر و آسان تر می کند

Aliaxin GP Global Performance – 2x1ml

آلیاکسین GP ایده آل برای درمان نقایص رایج زیبایی مانند:

چین و چروک های گلابار

چین های بینی

خطوط ماریونت

افزایش حجم در مناطق گونه و چانه

ماندگاری آلیاکسین GP در بافت از ویژگی های خاص این فرمولاسیون است و قادر به تضمین یک عمل طولانی مدت و یک اثر لیفت کنندگی مناسب برای چین و چروک ها است. این ویژگی با تغییر درجه اتصال متقابل ترکیبی از اسیدهای هیالورونیک ، با وزن مولکولی متوسط و زیاد حاصل می شود.

ALIAXIN  GP برای درمان چروک های موضعی و افزایش حجم موضعی آن قسمت هایی از صورت که ماهیت زاویه دار آن را نشان می دهد ایده آل است.

این ژل دارای ویسکوزیته و انعطاف پذیری عالی برای درمان های داخل بدن کاربر پسند است که به خوبی توسط بیماران تحمل می شود.

Aliaxin SR Shape & Restore – 2x1ml

ایده آل برای ترمیم پوست است. دوباره پر کردن چهره ، با یک کانتور طبیعی و به خوبی تعریف شده است. باعث افزایش رنگ ، استحکام و کشش پوست می شود.

ویژگی های ژل اسید هیالورونیک در فرمولاسیون آلیاکسین SR استفاده از آن را در درمان هایی تعریف می کند که هدف اصلی زیبایی شناختی آن ، ترمیم تعادل هماهنگ صورت است. بنابراین برای ترمیم پوست ، جایی که کلمات کلیدی مشخصات ، کانتور و تقارن هستند ، ایده آل است.

روان بودن آلیاکسین SR باعث می شود تا انتشار یکنواخت در بافت ، برای یک روش درمانی برای مناطق افتاده پوست صورت مناسب است. نتایج تزریق آلیاکسین SR حاصل از اثر هم افزایی ژل ، مقابله با سستی پوست ، با توانایی تحریک و فعال سازی فرآیندهای تجدید ساختار زیستی و تولید کلاژن جدید است. بنابراین تزریق آلیاکسین SR صورت را با ثبات تر و ماندگار تر می کند. وجود اسید هیالورونیک طبیعی نیز با افزایش طولانی مدت در هیدراتاسیون عمیق باعث تقویت اثر ترمیم کننده می شود و باعث می شود پوست حتی طبیعی تر و صاف تر به نظر برسد.

Aliaxin EV Essential Volume – 2x1ml

از آلیاکسین  EV برای چین های پوستی و زخم های آکنه استفاده می شود. آلیاکسین  EV برای نواحی صورت مورد نیاز غنی سازی بافت صورت از طریق رشد بافت های نرم (گونه ها ، چانه ، گونه ها) استفاده می شود. نتیجه تزریق آلیاکسین  EV بستگی به نوع پوست و ماهیت ناقص بودن آن دارد: هرچه نقص و عیوب کمتر مشهود باشد ، نتیجه بهتر خواهد بود.

آلیاکسین  EV راه حلی برای جوان سازی جهانی ، تقویت زیبایی طبیعی ، ارائه نتایج زیبایی شناختی حرفه ای است. محصول آلیاکسین  EV شکل طبیعی ، پر و تقارن چهره را مجدداً تکمیل می کند ، پوست را بازیابی می کند ، خاصیت ارتجاعی را افزایش داده و هیدراتاسیون را حفظ می کند. این نتایج زیبایی و درمانی است که آلیاکسین  EV تضمین می کند.

آلیاکسین  EV دارای یک اثر لیفت طبیعی ، همراه با عمل بیولوژیکی ، باعث تحریک بازسازی ساختارهای کلاژن درم می شود.

Aliaxin FL Firm Lips – 2x1ml

ژل لب آلیاکسین FL Firm

آلیاکسین FL  جهت رفع افتادگی اطراف لبها و چین و چروک های پیرامون با یک کانتور متعادل است و باعث زیبایی طبیعی و جوانی می شود.

آلیاکسین FL  دارای ویسکوزیته ایده آل برای درمان ناحیه لب است. توانایی انتشار ژل در غشای مخاطی به طور همگن نتیجه زیبایی شناختی را که قادر به بازسازی لب ها است تضمین می کند. آلیاکسین FL نرم و اثر مرطوب کننده است.


ژل پرفکتا    |  رژل لب رووفیل   |   ژل eptq    |   ژل آیدیا    |    ژل نورامیس    |    ژل لب پروفایلو      |     ژل لب پرنسس