ژل بلوتروBELOTERO

ژل بلوترو با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، میزان سطح ماده مرطوب کننده بدن یعنی هیالورونیک اسید کاهش خواهد یافت و این مسئله به […]

نوشته ژل بلوتروBELOTERO اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.

ژل بلوترو

با گذشت زمان و بالا رفتن سن ، میزان سطح ماده مرطوب کننده بدن یعنی هیالورونیک اسید کاهش خواهد یافت و این مسئله به ظاهر شدن خطوط سطحی و ریز روی پوست و در نهایت تبدیل شدن این خطوط به چین و چروک های عمقی و شدید منجر خواهد شد. هیالورونیک اسید یک رطوبت رسان طبیعی و ماده قندی است که در مفاصل ، بافت همبند ، در مایع دور چشم ، ساختمان غضروف ها یافت می شود. با بالا رفتن سن سطح آن در بدن کاهش یافته و این امر موجب پیدایش چین و چروک ها  ، شلی و افتادگی پوست و خشکی پوست خواهد شد.

ژل بلوترو

خرید ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو

ژل بلوترو انواع محصولات پر کننده پوستی را به کسانی که در پی به دست آوردن یک چهره جوان و زیبا ولی طبیعی می باشند ، عرضه می کند.

شرکت تولید کننده بلوترو MERZ تنها سازنده فیلرهای هیالورونیک اسیدی با فناوری خاص DCLT می باشد که قادر شده با افزایش سه قابلیت حالت انعطاف پذیری ،  حالت ارتجاعی و حالت یکنواختی ژل ها انواع مختلفی از فیلرهای بلوترو با کارایی های متفاوت طراحی و ارائه کند و همچنین موجب قوام و پایداری طولانی مدت آن ها شود.

متنوع بودن فرآورده های بلوترو قابلیت از بین بردن چین و چروک ها ، جبران حجم تحلیل رفته بافت صورت ، حجم دهی و برجسته سازی گونه ها و لب ها ، رطوبت رسانی و جوان سازی پوست صورت ، گردن و دست ها را به راحتی و به سرعت مهیا ساخته است.

مدت زمان ماندگاری و پایداری ژل های بلوترو 6 الی 12 ماه خواهد بود  که بسته به ناحیه درمان ، شدت عارضه ، نوع پوست ، سن بیمار ، سبک زندگی از فردی به فرد دیگر متفاوت است.

مزایای عمده ژل بلوترو

از مزیت برجسته فیلرهای بلوترو می توان به کسب نتایج و اثرات فوری و طبیعی و ماندگاری بالا را نام برد. به علاوه با استفاده از سوزن های ظریف و نازک تزریقی بدون درد و ناراحتی و راحت را برای بیماران فراهم ساخته است.

فیلرهای بلوترو برای تمامی تیپ های پوستی مناسب بوده و با حداقل عارضه ی جانبی موقتی همراه است.

ژل های بلوترو از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده که تابحال عارضه جانبی شدید و جدی در خصوص استفاده از آن ها مشاهده نشده است، ولی شماری از علائم واکنشی در ارتباط با تزریق نظیر درد جزئی ، تورم ، خارش ، قرمزی احتمال دارد ایجاد شود که اغلب پس از گذشت چند روز رفع و ناپدید خواهند شد.

از دیگر مزایای ژل بلوترو سبک بودن این پرکننده است که برای کسانی که خواستار رفع خطوط ریز دور دهان و لب ، خط خنده ، خط اندوه که سطحی و ظریف هستند گزینه عالی به حساب می آید. مزیت دیگر بلوترو از نوع بالانس این است که دارای تاییدیه و مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد. علاوه براین ، تزریق سطحی فیلر بلوترو بدون ایجاد اثر تیندال موجب مورد استقبال قرار گرفتن این فیلر توسط متخصصان و بیماران شده است.

 

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

خرید ژل،ژل بلوترو،فروش ژل بلوترو،مزو،بوتاکس،ژل،تجهیزات پزشکی

انواع محصولات بلوترو

بلوترو بالانس BALANCE

این فیلر تزریقی جهت پر سازی و ترمیم خط خنده ، خط اندوه ، خطوط دور دهان و لب و سایز خطوط متوسط تا عمیق مورد استفاده قرار می گیرد.

این فیلر به سادگی چین و چروک های مقاوم و عمیق را صاف و پر می سازد و یک درمان فوری ، سازگار با ساختار پوست با اثرات شگفت انگیز و طبیعی است.

تذکر: کسانی که دچار حساسیت و آلرژی شدید نظیر آنافیلاکسی هستند و اشخاصی که به پروتئین های باکتریایی گرم مثبت حساسیت دارند می بایست از تزریق بلوترو بالانس اجتناب نمایند.

بلوترو هیدرو HYDRO

بلوترو هیدرو با خاصیت آبرسانی و رطوبت رسانی می تواند راز پوست های شاداب و جوان باشد.

با تزریقی سطحی این فیلر ، پوست حالت ارتجاعی و کشسانی خود را باز می یابد.

این محصول دربرگیرنده هیالورونیک اسید و گلیسرول قوی جهت جوان سازی طولانی مدت صورت است.

بلوترو سافت SOFT

بلوترو سافت جهت ترمیم چین و چروک های ظریف در قسمت های حساس صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

جوان سازی با این محصول به سبب دارا بودن قابلیت بالای پیوند با آب  جهت اصلاح چین و چروک ها و پر سازی آن ها عالی است.

بلوترو سافت جهت ترمیم خطوط پنجه کلاغی گوشه های چشم گزینه عالی است.

بلوترو اینتنس INTENSE

این محصول چین و چروک های عمقی و شدید پوست را ترمیم و پر می سازد و جلوه ای شاداب و جوان به پوست می بخشد.

این محصول به علت قابلیت کشسانی و ارتجاعی و تقویت پذیری که به پوست می دهد ، چین و چروک های شدید پوست را صاف و پر می کند.

به طور کلی بلوترو INTENSE جهت حجم دهی به لب ها و ترمیم چروک های شدید مورد استفاده قرار می گیرد.

بلوترو لیپس LIPS

بلوترو لیپس یک محصول تخصصی جهت افزایش حجم و برجسته سازی لب ها می باشد.

ژل بلوترو ،خرید ژل بلوترو ، فروش ژل بلوترو ، ژل پرفکتا، ژل رووفیل،ژل الانسه،ژل ای پی تی کیو ،ژل نورامیس ،ژل آیدیا ،بوتاکس ،مزو،مواد مزوتراپی ،مزو تراپی ،نخ لیفت

 

نوشته ژل بلوتروBELOTERO اولین بار در تجهیزات زیبایی پارسیان. پدیدار شد.